förkyld + släktträff

Dagen började lite segt. sov rätt så länge, vaknade ofta då det var alldeles för varmt. det hjälpte inte att min sambo la täcker över mig gång på gång.
jag som alltid fryser och behöver två täcken var för varm.

när vi väl var uppe (vid 13 )var det dags att göra sig i ordning för vi skullel till mina in-laws. Där bjöds det på bl a middag och fika. Vi fick också vår bil tillbaka :D weiiiiiii

sedan var vi hos J. supermysig lägenhet :) Vi gottade oss med lussekatter och risgrynsgröt mmm yummy

vi spelade också nintendo 8bit. Super Mario 3 is da shit! synd bara att jag inte spelat på länge. Det märktes också. Min kille var bättre    :O  och jag brukar sopa golvet med honom i alla Mario spel ...damn..



nu vill jag ha en ny taklampa. den är lite dyr men jag är rädd att den kommer att ta slut om vi inte köper den snart..typ imorgon..
på Bolagrets hemsida står det köp nu betala först om 90 dagar hmmmm det kanske är nåt för oss...


sen är det julklappar som ska köpas....damn vart tar alla pengar vägen?

kan inte någon donera lite pengar till mig :D


var hos några släktingar idag...jag blev tvingad till den träffen trots att jag itne var på humör för att chitchatta men men...

jag som inte mådde så bra pga min förkylning och trötthet fick höra
- hade jag vetat att du var sjuk hade du inte fått komma.

jag antar att det var ett skämt ehh :S eller?

sen fick jag ingen kram när vi skulle gå..tydligen så smittar jag

that wasn't so nice...




Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0