Happy New Year!

Då var året slut. 2008 har varit händelserik och jag ha varit trött för det mesta. aå är det med åldern.
Nästa kommer bli mycket bättre :) av många anledningar!

jag är så happy och har allt jag önskat mig: en underbar fästman snart man, stor snäll familj och goda vänner :)  men framför allt hälsan i skick!  vad mer kan man behöva???
stuff? ja det hade inte skadat om Buzzador skickade nåt nåt till mig men inget har hänt än..tråkigt.


ikväll ska jag fira nyår med min bästa kompis i hela världen. det ska bli så kul för det var ett antal år sen sist vi firade nyår tillsammans..

nu ska jag iväg till henne o make a cheesecake med hallon :)

och förbereda middagen.

OMG reklam på tv 3: ikväll på nyråsafton bjuder vi på fyra James Bond filmer i rad .
släng er i väggen tv 3! you suck!
Kan de inte visa nån koncert av typ U2 el nån

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0