huset fullt med män + desperate

instängd i sovrummet medan vardagsrummet är fullt med karlar som dricker öl, äter sudzuk och peka och tittar på fotboll.

 ..de insisterade på att komma in till mig o säga hej trots att jag är jätteförkyld, look like shit och ligger i sängen...awesome!

mellan msn-snack och desperate housewives skriver jag lite på min b-uppsats :) minns ni den? nej jag minns den inte heller. det är därför jag är fortfarande i början  - damn it! -

men nu har jag börjat på metoden iaf. skrivit en halv A4...det är stort!!!



något jag lärde mig av desperate housewives: musiken med inslag av saxofon anses vara sexmusik :O



ps. the men are gone och jag är så sugen på pasteta och ayran men ayran glömde någon köpa :(

Kommentera mera
Postat av: Mi

Kikar in och säger hej o hallå!

2008-12-10 - 09:41:43
URL: http://sticka.blogg.se/
Postat av: J

Bloggen looks nice! :)

2008-12-11 - 20:51:34
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0