Plötsligt händer den...

Vart tog dagen vägen? vaknade väldigt sent, störde sambon som försökte vakna ännu senare, funderade på vad jag skulle äta, funderade på att åka och köpa några saker men inget blev gjort.

sen kom jag på att vi lånat Super Paper Mario (Wii) från våra kompisar igår (läs imorse för det var då vi kom hem) och super Mario är det bästa som finns. Så då satte jag igång spelet och tiden går så fort när man har roligt..och batterierna tar slut...tack och lov för de uppladdningsbara!

Senare kom min bror och hans tjej och vill fika :) vilket är alltid trevligt. Så får man höra underbara nyheter :D :D :D
Kompisen sitter och bläddrar i mina tidningar och när hon tar fram Chic säger hon "du har vunnit!!! "
(Både jag och hon har tävlat i Chic's julkalender nästan varje dag men än så länge hade varken hon eller jag vunnit. )

Jag tänkte inte ens på att det kunde vara det. jag var skeptiskt först och tänkte - Girl, you're trippin'
men så säger hon att hon sett mitt namn vid lucka 14 eller 15. Så jag kollar upp det och voila...there's my name :D :D :D
Jag vann en Ombre Absolue Duo och ett Juicy Tubes från Lancôme :D som har värdet så där 550:-
ME HAPPY :D



Nu har jag dåligt samvete för att jag inte skrivit något i uppsatsen så det ska jag försöka göra nu. Men mina tankar är med Mario. Hur ska han rädda prinsesan?


Jag fastnade här i 1-3


Damn it..there will be no sleep tonight either!

Kommentera mera
Postat av: Jaana

Oh.. You think me should delete babypicture? ..

2008-12-28 - 21:09:57
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0