The day after the party!

igår hade jag överraskningsfesten för min älskling...han hade kul, det hade vi alla och han blev överraskad!

jag är imponerad att jag kunde hålla det en hemlighet så länge....gillar inte att ljuga för honom :(

så jag sammanfattar gårdagen:
vaknade vid 8 o var skittrött men kunde inte somna om
städade hela dagen och har fortfarande ont i hela kroppen
oroade mig att folk skulle komma för tidigt/ för sent

enda problemet var att jag var tvungen att skicka iväg min älskling till city gross för att köpa godis o cider. han ville inte gå. han ville att vi skulle köpa det på vägen..men jag tvingade honom :) the power of persuasion!

alla kom i tid (nja nästan alla...tre av hans vänner kom sent, vädigt sent och inte alls.

under tiden jag bar upp mat som jag beställt av mamma (mums) tappade jag min mobil o var ute i liten kläning utan jacka o letade som en idiot (hittade den först senare)

gästerna hjälpte mig komma på nåt att säga till honom så att han kommer upp

så när han ringer säger jag med en liten ledshen röst att jag bränt mig på plattången och han kutar hem....

när han kommer in står alla i hallen och skriker : SURPRIIIISSSEEEEEEEEEEE!!!!!


stackaren belv så rädd att jag hade bränt mig...tog honom en stund att samla sig hahahha

han blev så glad! mission accomplished!

gästerna gick vid 04 o då la vi oss...vi pratade och jag undrade om han misstänkte nåt det gjorde han inte.. weiiii han var så glad..

my bunny :)




nu är jag så trött, har ont i halsen, näsan rinner, har en liten huvudvärk, har en massa att diska   och vi skulle besöka hans familj i Landskrona hmmm hur ska det gå..vem sa köra?...jag känner inte för det.. det blev många cosmos igår :D


Jaana you was missed!
och nope han läser inte min blogg :)
han vet nog inte om att jag har en :O


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0