TGIF

friday people...så nice


 var  på systemet...stod i kön rätt så länge...många alkisar före mig...kommer fram till kön..killen i kassan har redan slagit in hela 469kr och precis när jag skulle dra mitt visa ber han om mitt leg :O god damn it..do i look like a child....jag ska fan visa honom...tar upp plånboken och inser att jag inte har mitt körkort :D heee heeee hihih ojsan den är hemma..oj.. :)
det var lite pinsamt..så jag kastade mig in i toyotan, körde hem som en galning och hittade körkortet i den nya jackan.... ncncncnccn vägen hem till mig är polisens favoritplats för fordonskontroll :D vilken tur att de inte var där just idag...
hmm jag undrar vad de säger om man inte har sitt körkort? anybody? böter? inget körkort...ser jättetrött ut...knappt nån smink på....inte min bil... gotta love that! living on the edge :P

min sambos present e klar och står på bordet...för att göra det extra svårt för honom ( har plågat honom med snack om den hela veckan) skickade jag ett mms med en bild på den :D
stackaren kommer springa hem från bussen *naw*


date ikväll....middag på Indian side kl 20 :)
är det dumt att be honom köra när vi e ute o firar honom? ja egentligen så firar vi mig också, mitt kursbetyg VG. åka buss in till stan på en fredag kväll..ehh....


anyways..ser fram emot U2 3D ikväll...

Kommentera mera
Postat av: J

Have fun! :)

2008-11-28 - 22:43:12
URL: http://sommardrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0