4 april 2009





Idag fyller jag 25!   :)  Grattis jag :P


Igår hade jag en liten fest med familj och vänner för att fira mig som idag fyller 25. Det blev en tidig fest eftersom nån lyckades boka lokalenföre mig den 4:e
Vi var ca 40 st och vi satt vid världens längsta  bord. Det fanns gott om mat och sprit och alla verkade ha kul :)

Själv var jag otroligt stressad hela dagen så det var svårt att slappna av i början men sen hittade jag en inre ro och kunde njuta. Det är så mycket att hålla reda på men jag lyckades och nu kan jag vara glad för det!

Jag fick också jättemånga fina presenter :)   Förväntade mig ärligt inget, jag ville bara bjuda på fest och bjuda på mat och sprit och allt annat. Det är min glädje över att fylla 25.

Jag fick Dust it (hårprodukt), ett megasnyggt armband och presentkort på Gina Tricot av mina in-laws. Mer än generöst!!!   *blushing*   De är så snälla och trevliga, helt underbara :) jag är verkligen lyckligt lottad att min nya familj är så fin. Synd att de inte kunde komma på festen men jag får se till att jag bjuder de på tårta nån annan gång.

Jag fick presentkort på Gina Tricot, Kicks och Åhlens av några vänner. :)  (gotta go shop on monday)

Jag fick ett fint armband från SNÖ  från en kusin och hans fru.

Jag ficke ett par Fendi solglasögon, av min favoritkusin, som jag ääälskar  :)  

Jag fick pengar av några i familjen. :)  I'm gonna buy me some shoes till klänningen jag ska ha på bröllopet (klänning som jag ska byta om till efter brudklänningen).  Mina svarta verkar ge sår på alla möjliga ställen så jag kan inte ta några chanser. Några dagar efter bröllopet åker jag till Paris och det vore synd om jag inte kunde gå, eller hur?

Jag fick fyra Filippa K koppar. Två små espresso koppar och två stora kaffemuggar.Detta fick jag av en annan kusin och hans fru :)   (japp har många kusiner som jag står nära)

Jag fick en neccesär i guld med Elizabeth Arden produkter av en vännina som hjälpte mig med mina grönsakstårtor :D

Tidigare fick jag en Diorshow mascara av min m2b's underbara syster som jag älskar sååå mycket :)  Hon livade upp festen definitely.

Och av min m2b fick jag en Iphone men han säger att en överraskning väntar ikväll kl 19.  :)


tack tack alla för att ni är så underbara och har firat med mig ;)


   -25--25----jag kan lägga upp lite biler senare----25--25


Det är så underbart att gå på fester, stora och små, men jag tänker sällan på allt arbete innan, under och efter festen. Tur att man inte håller i stora fester oftare. I flera dagar innan festen var jag överallt och köpte och fixade grejer till festen. Under dagen lagade jag mat och körde grejer till lokalen. Otroligt stressad var jag. Jag ahde inte lyckats utan mamma hjälp. Hon lagade såå mycket god mat och var till stoooooor hjälp.

Festen pågick från 18 till ca 0130. Det kändes så dubbelt så lång tid. När alla hade gått var det dags att plocka undan och det är verkligen ingen favoritsyssla. All disk, alla saker som ska tas hem, alla bord och stolar som ska torkas, stora golvytor som ska rengöras, alla sopsäckar som ska tömmas.....
Jag såg till att få det gjort direkt så jag kunde sova ut idag, Min sambo hjälpte mig trots att han var och är jätteförkyld och mycket trött. Idag väntar alla saker i hallen som ska hitta sin plats i vårt hem. Jag orkar inte med det. Idag vill jag slappna av och ladda mina batterier men det verkar som att det inte blir mycket av det.
Solen skiner starkt utanför vårt hem men det ser ut som om jag inte kommer få njuta av det. Jag vill ut och promenera, fika och njuta av vårvädret men min m2b men han är förkyld och orkar inte :(
that sucks men jag förstår honom.


Nu njuter jag av alla gratulationer sm kommer med mail, sms, instans messaging och över telefon :)
Jag kan inte tro att jag är 25. För ett par år sen var 25 år gamalt för mig men nu ser jag det på ett annat sätt. :)
När jag var på City Gross för två dagar sen och köpte öl frågade de efetr mitt leg i kassan :) jag tog det som en komplimang!!!! I look as young as i were 5 years ago ;)



Kommentera mera
Postat av: vesna

GRATTTIS =D

2009-04-04 - 18:47:17
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Hehe massa grattis till dig:D

2009-04-04 - 18:58:02
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0