Det som ska komma..

kommer snart! HAH!
Nää...
måste städa eftersom jag inte gjort det idag....jag har försökt men det är så stor röra att det atr flera dagar och det krävs extra hjälp
måste göra hemtentan i matte och skaffa böcker..ja nu måste jag mig sätta tillbaka i skolans värld :(
måste köpa handdukar, diskmaskin, espressomaskin, smycken för pengarna jag fått från någon, glasögon, taklampa ....och säkert nåt mer..
Undrar om jag hinner allt eller nåt av det där innan helgen? På torsdag ska jag på eventuellt valborgmiddag hos vänner, på fredag ska jag grilla med andra vänner, på lördag ska jag på fest i växjö och på söndag..ja då kanske jag ska umgås med familjen som jag inte hunnit umgås med särskilt mycket hmmm

Under tiden ska jag skaffa en massa nya kort med mitt nya efternamn...eh bankort, körkort, pass..eh orka...

Kommentera mera
Postat av: Alexandra

hejsan tjejen hur känns det nu??Var det underbart??

2009-04-29 - 11:12:33
URL: http://alexandraljung.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej, äntligen hemma ifrån sjukan...

så ikväll blir det en lugn hemma dag och en massa bloggar och läsa igen....



allt bra med dej??



kram

2009-04-30 - 20:49:54
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Mirry

Vad firar vi den första söndagen i maj?



Spana in vår söta blogg så får du veta :)

2009-05-03 - 15:55:36
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0