I went shopping

Och både jag och Meri :) kom hem med några påsar.



Men jag ÄR lite besviken på min shopping. Nu när jag äntligen hade pengar att slösa hittade jag inget wow i bl a tre Gina Tricot affärer. Det är så dåligt så!
I Monki kunde man inte komma förbi galna tjejer som köade till kassan och provrummen..så jag lät bli att gå in där...for now!

Något hittade jag iaf...




En snygg kjol från H&M med hög midja och avtagbara hängslen.



Den snygga Chanel-inspirerade väskan
från Gina Tricot som blev min med 20% rabatt :)
och det var den sista i affären.




Denna snygga jacka köpte jag på Only  för bara 199kr. Den är så mjuk och
så damn snygg och dessutom i en av vårens hetaste färger.





De här skorna köpte jag till bröllopsoutfitten som jag ska ha efter brudklänningen. De finns på Nilsons för 499:- 
Jag åkte till stan med planer på att köpa ett par svarta skor på Bianco men det blev inte så. Biancos svarta satinskor med peeptoe är fina, har väldigt hög klack men är inte så bekväma och pga höjden sticker tårna ut för mycket = inte snyggt på något sätt.
Jag fick panik för bröllopet är om två veckor och jag har inga skor men som tur är hittade jag Depeche-snyggingarna :)


Jag köpte också några saker på Ikea men det är inte värt att nämnas :P


Jag sparade det bästa till sist :)
Jag har länge velat köpa en ny, snyggare plånbok som ska ersätta den stora Esprit-plånboken jag har nu. Jag får inte plats med den i mina små väskor och det är väldigt irriterande.

På Åhlens hittade jag denna snygga sak som jag är helt kär i.  Precis som med allt annat idag var detta den sista DKNY plånboken i den här storleken.



Den blev min för bara 199kr tack vare min goda vänner som gav mig ett presentkort på 400kr :)  Me loves loves loves! Detta är presenten som gjort mig mest glad :)


Idag har jag spanat in en stor & snygg DKNY väska som passar alla tillfällen och jag vill ha den NU. Men tyvärr jag har inga fler presenkort så det får vänta. Nu återstår det att köpa en tygväska till brudklänningen, något för presentkortet på Kicks och presentkortet på hela 61kr på Gina Tricot.  ja och ca 1000kr i cash :)
Shopping på onsdag igen ...


Ikväll väntar artificiellt sol och värme på Sun24seven...



feel free to be jealous :)


Kommentera mera
Postat av: vesna

snyggggga grejer =)



de ngår i min utbildning typ=) antigen kina resa lr praktik.. ska dit ogöra ett projekt =)

2009-04-07 - 08:10:20
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0