Måndag

För en gångs skull jag har sovit ut. Vaknade första gången vid 11 och somnade om.Steg upp strax efter kl 12. Det har inte hänt på jätte jätte länge. Det är ingen nyhet att jag är otroligt nervös inför bröllopet, har ont i magen och mår illa då och då. Jag kan inte hjälpa att jag har det i kroppen. Jag sov så gott tack vare att jag låg i min älsklings armar medan han berättade fina saker. Jag somnade före honom, det är inte ofta det händer..

Jag brukar bli nervös inför redovisningar i skolan men inte så här nervös. Vanligtvs brukar nervositeten släppa så fort man börjar med redovisningen. Så jag hoppas att nervositeten försvinner så fort jag klivit in i den stora salen med 130 gäster..


Jag och m2b bestämde oss för att ta en liten promenad i solen för att lugna ner mig lite grann. Han ville åka och träna men jag orkar knappt stå upp så det var ingen bra idé. Istället blev vår lilla promenad en lång promenad som tog en och en halvtimme. Vi började promeneden i ett vilaområde nära vår bostad och fortsatte långt ut. Jag vill så gärna bo i ett fint, stort, totalrenoverat, modernt radhus i ett lugnt område som ändå är nära till centrum.

Vi såg så många fina hus men många inte så fina också. Vissa bryr sig inte om att fixa till trädgården och lämnar för många saker både framför och bakom huset...det ser inte så mysigt ut kan jag säga..

så fort jag kom hem klickade jag in mig på Hemnet för att se om någon av de vi såg fanns till salu. Jag gillar att surfa runt på hemnet och gör det då och då men vi ska inte köpa något just nu. Jag tar examen om två år och då ska vi satsa på ett fint hus men till dess bor vi i vår lilla mysiga tvåa :)

Här är mitt drömhus
Vistt är det fint?




Nu måste vi ut igen och hitta en fin plats där vi kan fotograferas på bröllopsdagen..Jag hoppas att det blir varmt och soligt :)
sedan väntar tvätt kl 17:(
jag håller mig iaf sysselsatt och slipper tänka på allt som ska göras innan bröllopet..


Nu är det bara 5 dagar kvar till bröllopet och 10 dagar till smekmånaden i Paris (Frankrike inte USA)


jag ska förska lägga upp en bild på min brudklänning sen...

Kommentera mera
Postat av: madde

förstår att det är supermkt att tänka på till bröllopet och 130 gästerwow

hur mkt pengar har erat bröllop beräknats kosta?

den där bostaden skulle kunna vara min bostad,helt min stilså fintbuda kanske eller?

2009-04-13 - 15:55:33
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0