Sömnlös i Malmö

Hela kvällen igår försökte jag skjuta iväg mina tankar långt bort men det gick inte. Oron, nervositeten, stressen och gud vet vad mer är med mig hela tiden och äter mig inifrån. Böllopet är om mindre än en vecka och jag håller på att få ett sammanbrott.

Hade svårt att somna inatt, har en stor klump i magen och det gör ont. Det gör ont i hela mig och jag önskar att det kunde sluta. Vaknade vid 7-tiden och började med regelbundna besök på toaletten. Av all smärta var jag illamående och så trött. Inte ens kallt vatten på mitt ansikte kunde få mig att piggna till. Jag kräktes blod och fick ingen ro fram till klockan 10. När jag väl somnade väcktes jag av telefonen och det var den sömnen. Nu är jag uppe, dricker te, har stoppat i mig en pizza och ser på Sex and the city. Jag mår lite bättre eftersom jag har sällskap.

jag vet att bröllop ska vara en tid då man är lycklig men all stress, alla förberedelser och planering har skadat mig. jag ska förska ta mig igenom detta med ett leende :)
Jag är nog mest freaked out för att 130 människor kommer stirra på mig, vissa som jag käner och vissa som jag inte känner så bra. Jag hatar att stå i centrum!!

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0