Söta drömmar

Nyvaken ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Min älskling ska på Dino Merlins konsert ikväll så jag förbereder honom :) 
Dino Merlin är en känd bosnisk artist. Ja, jag är från Bosnien!  

Jag fick vet att jag har skrattat mycket i sömnen...det kan bero på att jag drömt om mitt bröllop som är om exakt nästa vecka. Så här dags nästa lördag kommer jag vara på väg för att fixa frisyren och makeupen..

Tillbaks till drömmen...jag drömde att jag var hos frisören och att hon klippte och färgademitt ljusbruna hår till svart!!!
Jag fick en kort page med lugg och jag tyckte om det. Håret kändes lätt och flög omkring :)  Sen drömde jag att det var dags att ta på sig bröllopsoutfitten och jag tog sönder flera par strumpbyxor...tog fel trosor på mig och sprang för det mesta runt  i träningskläder...
På onsdag ska jag bygga på mina naglar...för första och sista gången i mitt liv....så jag hoppas att jag inte tar sönder brudklänningen i all panik..
det är dags att göra en ny lista känner jag..på den ska det stå: ta rätt underkläder på dig och be tärnan ta på dig strumpbyxorna...glöm inte extra par linser läppglans och make up för att inte se allt fler glansig ut i ansiktet..

Idag verkar det vara en fin dag :) klockan är inte ens 10 och det är redan soligt med 11°C :) makes me jump up and down and then stay down..

Planen är att städa lite snabbt här hemma och sedan köpa engångsgrill, korv och korvbröd och dra till föräldrarnas kollonistuga :)
sitta i solen låta grillen göra sitt jobb medan jag sitter med min kusin och snackar en massa shit :) aaaahhhh första grillen ute för den här säsongen :)   DET ÄR NAJS! (se klippet)









VAD HITTAR NI PÅ IDAG????















ah nu när jag publicerat inlägget kom jag på att det är påsk, något jag inte firar men tycker att det är kul att måla ägg. Det blir ingen pyssel eller äggmålning för mig i år. Det är alldeles för fint väder för att vara hemma.

Kommentera mera
Postat av: vesna

Klumpen i magen går bort efter 1-2 dagar, efterb rökllopet.. på självaster bröllopet (om de blir som mitt), så kommere bara va stressigt hela tiden... haha klump i magen o nervös/stress =P

2009-04-11 - 12:14:01
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: josipa

aa men vi brukar oxå göra så varje år men igår blev det inte av :P

2009-04-11 - 12:35:02
URL: http://josipaa.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej allt bra idag??



kram

2009-04-12 - 09:08:25
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0