Free is the magic word

Nu håller jag på att tillfriskna..äntligen fast jag har fortfarande huvudvärk. Jag kommer inte kunna träna ikväll men kanske lika bra eftersom jag har pressat mig själv rätt hårt tidigare i veckan. va synd om mig (NOT) för jag kommer att slappa antagligen hemma hos mina föräldrar :) där det alltid finns mycket gott gott gott





Det finns inget bättre än gratis saker :)
Dagens händelse: jag fick en stor låda med nya Listerine helt gratis.
Jag vet inte vad ni tycker om Listerine men jag är ett stort fan av den gröna.
jag älskar den starka smaken som påminner om tigerbalsam. men that's just me..
jag gillar lukten av bensin och lim också :)  Jag hoppas att den smakar lika bra.


Nice!!!!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨



Imorgon ska det firas :D med plankstek på Mando steakhouse. Och på lördag är det alla hjärtans dag :D
jag var och köpte lite godsaker nyss:

Det ska vi frossa i till filmen imorgon kväll efter plankan.




Lilla hjärtat ska mitt hjärta få imorgon och den stora asken får han på lördag tillsammans med en ros och en present!
It's good to be in love.
Jag önskar att det var en dag att fira varje dag så att jag har en ursäkt att ge min älskling presenter och överraska  honom med upplevelser :)

psssss don't say a word...han vet inget!

Kommentera mera
Postat av: Mrrrrma

Åh, så kärt! :)

Själv så tvättar jag på lördag.

2009-02-12 - 19:30:52
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0