Must Have...

Idag vaknade jag otroligt trött och tvingades upp ur sängen eftersom urinblåsan höll på at sprängas.
jag hade en konstig dröm inatt. Jag drömde att jag träffade pappas bilmekaniker för att diskutera ett sommarjobb och han tog med mig på en tur med sin lastbil. Tydligen så var vi i tyskland och efter att vi parkerat promenerade vi längst stranden med turkost vatten (yeah right i Tyskland, i think not). Under tiden höll solen på att gå ner och jag tittade bort mot horisonten och såg Eiffeltornet sträcka sig upp till himmlen. Jag tappade hakan och undrade hur det var möjligt och den snälla bilmekanikern förklarade att tyskland låg så nära Frankrike och tydligen väldigt nära Paris.
Så vad gör jag? jo jag tar fram kameran och ska precis ta ett foto, för att visa min sambo, men då har vi redan gått en bit och kan inte se Eiffeltornet längre. Jag tänker att jag tar det på vägen tillbaka men när vi är på väg tillbaka finns det en massa byggnader framför och runtom tornet att man inte kan se det tydligt. Jag tar fram kameran än en gång och just då går solen när och man kan inte se något längre. jag zoomar in och ser ruiner av Egyptiska pyramider. Jag vet inte hur eller varför men just i den stunden fanns mina två kusiner och min bror där för att reta mig och vi kunde alla skratta gott om händelsen.
Slutsats..jag tänker för mycket på min kommande smekmånad i Paris och på allt som jag vill se där.





Nu till nåt helt annat. Hittade en jättefin klänning denna tidiga söndag morgon. jag letade efter en vit Michael Kors klocka och hittade en klänning. great eller hur?

den kommer från Porenza Schouler och kan bli din för 6 750kr.

Kommentera mera
Postat av: Tess

morgon allt bra idag själv har ja haft en tuff natt med lille mannen å feber så har sovit som en kratta:)

hoppas du får en bra dag kram

2009-02-23 - 09:15:52
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0