Skoltrött eller bara trött?

Två dagar i rad har jag haft huvudvärk och kännt mig så otroligt trött.  jag har tränat två dagar i rad och verkligen tagit i för nu har jag ont i hela kroppen, jag trodde att jag skulle vara piggare. Det visade sig vara ett sömnpiller istället.

Idag promenerade jag till skolan ( ca 3 km) och känner mig väldigt nöjd med mig själv. Men frågan är nu hur jag ska klara av allt tvätt som vi har samlat på oss under veckan? och det viktigaste: när ska jag skriva uppgiften som ska lämnas in imorgon?
god i need a vacation!




jag känner ett behov av att ha ett thomas sabo armband och/eller halsband.

jag behöver smyckan till bröllopet och till outfiten som jag ska byta om till.Till det senare behöver jag något färgglatt.





vad ska du göra på
alla hjärtans dag?


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0