Taklampa

jag har länge varit på jakt efter en snygg taklampa till vardagsrummet.
Den som jag gillade innan fanns på bolagret och kostade 900, vilket jag tyckte var lite dyrt.Så hör såg den ut:

Jag försöker klura ut om nåt ljus kommer ut från nystanet?


hittade denna coola grej på nätet

85 Bulb Lamps hittas på Inreda


och nu har jag upptäck en lampa som heter Random Light, som jag tror kommer från Moooi.

den är jättefin. frågan är bara, var finns den att köpa? och vad kostar den? finns det nåt liknande och var i så fall? vit och svart intresserar mitt tak!

Kommentera mera
Postat av: Tess

hej hej tack för kommentaren i bloggen allt bra idag va ska du hitta på för kul kram?

2009-02-22 - 08:59:19
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

man kan göra en random light lampa hemma själv med badboll,klister och lite trix,kolla min sida och länk till höger hilleshög ;)

2009-02-23 - 20:09:36
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0