B B B B Uppsats

den j-a uppsatsen är äntligen klar
det har tagit så j-a långt tid och vi började tidigt. vi var förre schemat men ändå sitter ajg här, deadline dagen och gör de sista ändringarna i texten....god damn it!

de senaste två dagarna har jag suttit från morgon till kväll, i flanellpyjamas (med snoopy på), med datorn i knäna och skrivit ... njaaa tv:n har varit på...min andra stora kärlek...:)
svt2 beslutade att visa maraton av serien veronica mars varje dag från morgon till eftermiddag..och jag som vanligtvis inte tittar på den seerien fastnade....big surprise där..
så de visar den varje dag...de har redan visat hela säsong ett och börjat på säsong 2...de visar typ 7 avsnitt imorgon från 10 till vem vet och jag har mentorsträff på högskolan...damn......nån som har nån idé om hur jag ska skippa den?? den är obligatorisk btw....vi har en slutuppgift på 2-3 sidor om kommunikation och konflikthantering..bläh
och ja, just det,  jag ska skriva mitt eget omdömme från praktiken utifrån omdömmet som min kära hanledarbiatch skrev. och NOPE jag tänker inte vara snäll..jag ska klaga... bläh
jag e hungrig..men itne efter kunskap..

nu är frågan vems arbeta jag ska opponera på hmmmmmm




Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0