Dreams of Paris

Smekmånaden närmar sig och jag har börjat leta efter en resa till Paris, lite på skoj. Än så länge har jag bara hittat nåt intressant hos Ving. Alla bolag är alldeles för fokuserade på solresor och ibland är det helt fel. Imorgon får jag veta hur mitt liv kommer att se ut i april så kanske då kan jag börja leta på allvar och boka en resa för två tururduvor.
Jag hoppas att vädret blir perfekt i april. :D

är det nån som följer Shear Genius?? very intressting! a lot of bitches verbaly abusing other bitches, gotta love that..
jag vill så gärna göra nåt med mitt hår men jag får inte :( varken färga el sätta saxen i det för  att bröllopet är i april och frisyren som jag tänkt mig kräver långt hår..


under kvällen har jag läst tre bloggar som är på nån jävla topplista i bloggvärlden. Tre tjejer som är väldigt blonda i sitt sätt och har väldigt lika intressen. Alla "modellfoton" de har är bara too much bläh.
Det är där jag fick min inspiraton till att skriva min blogg som en fjortonåring, bara så ni vet. Det är ett sätt att vara anonym, genom att hålla tillbaka..

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0