Here it comes ..another year...

2009! igår kväll kl 00:00 fick jag en stor kyss av den person som jag älskar mest i hela världen! Det är en underbar känsla!
Jag och min bunny var hemma hos min bästa kompis och hennes man. Vi njöt av en underbar middag som jag och min kompis hade fixat, en massa drinkar, god cheesecake vi gjort ,som smakade himelskt! , en massa prat och skratt ...
Det var helt underbart. Min kompis och jag var ute och skulle skicka iväg en och annan raket och det blev lite fel.
den korta versionen: hon vågade inte så jag fick stå för smällandet. och 0 grader var det så marken var frusen och raketen gick inte att sätta i marken. efter en stund fick jag den stående så jag tände stubinen och took cover. den pekade rakt uppåt men innan den skulle iväg ändrade den riktning åt vänster och flög i en balkong och smällde där. Jag minns inte så mycket men nån skrek efter oss och vi bara sprang :)
våra män stod uppe i fönstret och skrattade :D 

kom hem vid 15 tiden och lyckades undvika att bli stoppade av polisen. Jag vet inte om alkoholen är kvar i kroppen men jag känner mig lite trött och slö..och så klart var jag bländad hela vägen hem. Men vi krockade inte och vi kom hem safe and sound. :D weiiiii


2009 ska bli ett år fullt med händelser.  Jag ska gifta mig!!! och vårt lilla bröllop på ca 140 pers närmar sig. det känns spännande och skrämmande på samma gång.

Jag ska läsa kurser jag själv valt under ett år och en av de kommer att vara på distans.

Under 2009 ska jag förhopningsvis lämna Sverige mer än en gång.

Jag ska komma i form och väga så som jag gjorde för ett och ett halvt år sen.

Jag ska umgås mer med familjen.

Jag ska plugga mer och planera bättre.
 ja listan är lång...men det viktigaste är...
jag ska ta hand om min underbara kille snart man ännu bättre än vad jag gjort under 2008 för han är det bästa som hänt mig!


GOTT NYTT ÅR everyone...

ikväll blir det fest nummer 2 hos mina föräldrar för mamma fyller år!
:)




Kommentera mera
Postat av: Mirma

Oh, nisam znala da je duski bijo rodendan! grattis i efterskott från mig!

Och 2009 ska bli ett bra år! Jag gillar dina löften, speciellt den om att du ska ta hand om bunny ännu mer ;) Längtar till ert bröllop!

2009-01-03 - 20:06:45
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0