Jag har beställt...

en massa saker till mitt bröllop....

och sakerna är inbjudningskort, kuvert, banderoll, konfetti, servetter,champagneglas,tårtdekoration (synd att min älskling inte gick med på att beställa en figur där bruden har brudgummen på sin ena axel) och nåt mer jag inte minns nu.
jag hoppas jag har klickat rätt för summan blev  nästan 4000:-



var på bio idag och såg The Duchess....very nice indeed, ....I recommend!

Min diet går bra. Har ätit mer gräs(läs grönskaer) än vad kossor gör på en dag :)
det går hur bra som helst (bortsett från chai latten jag drack idag), magen har vant sig, har tränat stenhårt och är väldigt pigg för en gångs skull..




fick kontakt med en barndomsvän som bor i Bosnien. Det är en tjej som alltid klätt sig i stora pösiga kläder, gärna sportkläder, med tråkigt mörkt (nästan svart) rakt hår..rakt och flottigt, varit lite rundare well you get the picture...
ni kan föreställa er hur chockad jag blev när jag såg hennes FB foto där hon ser ut att vara smal, sminkad, PLATINABLOND och klädd som modemedveten tjej. :O mina ögon gick boyyyoyyying!!!!! Who gave her a damn makeover ...jeeez........men good for her.. undrar bara om en attityd kom med makeovern :S









Kommentera mera
Postat av: Malin

Hej hopp, nu är jag tillbaka igen med en ny omröstning. Den förra lutar nog åt den mer turkosa färgskalan, men ingenting är bestämt ännu. Nu vill jag ha din ärliga årsikt om ännu en fråga rörande hemsidor. Så, kom och rösta!

2009-01-12 - 17:02:16
URL: http://malinskarner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0