Michael Jacksons dödsattest

..har publicerats på nätet. Den finns här. Det är fortfarande okänt var han ska begravas och när.

Jag hann se en del av minnesceremonin som tv4 sände tidigare ikväll. Jag måste erkänna att jag grät okontrollerat över alla de fina ord som hans nära och ära hade att säga om honom. det värsta var när hans dotter tog mikrofonen för att se att han var den bästa pappan..

Just nu tittar jag på konserten från Dangerous tour som spelades in i Bukarest 1992.  Han var lika bra live som han var i stereon. Hans musik var fötrollande.

När han dök upp på scenen började folk skrika och svimma inom minuter, utan att han rört sig eller sagt något. Så stor var han..



Detta är en sorglig dag...

Kommentera mera
Postat av: Sanna

Jag vet, det var väldigt vackert!

Jag kunde hålla inne det mesta av tårarna.. Men när alla gick upp på scenen och sjöng heal the world och när familjen sedan sa sina sista ord, det var då jag brast!



Det Marlon sa i slutet tog hårt!

Precis som du säger, hoppas att han fick höra det innan han gick bort!

2009-07-08 - 22:55:56
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0