Fredag..

..kom och gick och det blev ingen möhippa. Min kusin och hennes man skulle komma hem till oss och jag visste inte om det var en cover up eller om de verkligen skulle komma. jag såg kusinens 10-åriga dottern online på msn och frågad direkt om hon skulle komma till mig. jag fick lite blandade svar men kunde klura ut ett och annat.
Pga osäkerheten skippade jag matlagningen och lämnade take out som ett alternativ. Det blev china box i stora mängder följt av pannacotta och annat gott.

När de var på väg hem frågade jag lite oskyldigt vad de skulle göra ikväll och hon sa att de skulle till en kompis som jag också känner. jag tror att jag kan vara trygg ikväll med :D hahahah detta är så spännande.

Igår ringde sambons syster och frågade om hon kunde komma till oss och jag blir alltid glad när vi får besök men jag blev misstänksam direkt. Jag började undra om hon ville komma hem till oss/vara i Malmö (hon bor längre bort) till möhippan. hmmm

ja jag har blivit otroligt misstänsam, det är så kul :) hihi

Lördag idag....har vaknat och somnat sen kl 8 imorse...känner mig så sjukt trött. Men här ligger jag i soffan, tittar på Gilmore girl och försöker planera dagen.  Hittills vet jag att jag ska till Entré med sambons syrra. Kan inte tänka mig vad den shopaholicen ska göra där ;)


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0