Le bitch

idag ändrades alla planer. Jag hatar när det händer och jag måste ändra om allt. Jättestörigt. Det har påverkat hela dagen och tagit en massa tid och pengar. så vad fan gör jag nu? planerar om allt?
och snacka om att det kostar en förmögenhet....damn it!
och sen ska jag ha dåligt samvete för att jag nekar kompisars kompisar från att komma. är jag en bitch för att jag inte vill ha människor som jag inte känner där? va fan...

så jag har en massa tankar som skriker i mitt huvud och det hjälpte inte att jag nyss var på förhandsvisningen av En  shopaholics bekännelser och såg där en massa fina kläder och skor. jag som inte shoppat på länge länge!




sen ska jag inte ens prata hur irriterande det är att folk inte har o.s.at till vårt bröllop trots att sista dagen var idag. tror folk att man sätter en senast till datum för skojs skull? jag har saker som ska köpas och beställas......rrrrrrrrr...jag är så förbannad......nu vill jag inte ha de där alls!

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0