Mist

What a beautiful day....solen skiner och inte ett enda moln på den väldigt blåa himlen MEN det blåser som fan.

Det är en beautiful day trots att jag blev slagen i huvudet på bussen imorse, och har huvudvrk hela dagen, och att jag ramlade på folk två gånger på samma jävla buss.

Jag frös väldigt mycket när jag var på besök på en montessoriförskola och ute med barnen men det är en beautiful day..

på vägen hem från bussen höll jag på att blåsa in i ett skyltfönster men det är ingenting jämfört med resten av min dag..

eftersom det var ont om personal på förskolan erbjöds jag att få etyt eget bord med 3 barn och äta med de. weii tänkte jag eftersom jag var jättehungrig så jag satte igång fantasierna om vad det kudne vara för mat dag. sen kom jag på att det ar tisdag och att det säkert skulle vara fisk...och min värsta mardröm är LAX...så maten kom , potatismos sallad och fiskbitar i nån sås. jag kunde inte se rosa sticka ut från skålen så jag smakade en bit och höll på att spy...... lax in disguise :(   damn it...

men dagen blev genast bättre när jag smeg iväg tidigare och begav mig till Mist där jag fick en ögonskugga som är värd 140kr helt gratis :)

weiiiiiii





färgen jag valde heter Kansas


Kommentera mera
Postat av: Anonym

Hihi, du får din efterlängtade Diormaskara på TORSDAG! :)



För övrigt börjar jag bli osäker på bröllopsoutfiten, men du ska få en bild! :)

2009-03-17 - 22:42:17
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0