U2

Imorgon kommer antingen glädjande eller förkrossande nyheter till just mig. That's right boys and girls...på U2's officiella hemsida släpps turnéplanen imorgon, 9 mars, kl 0900 svensk tid. Gissa vem ska upp kl 0855??????

jag har ont om pengar och en massa stuff som kommer kosta jjjjjjjjjääävligt mycket de närmaste två månaderna men eftersom detta gäller U2 tänker jag inte bry mig.....eller bara tillräckligt för att lägga upp allt av värde på tradera!




Ikväll planerade jag min 25:e födelsedag och kom fram till en skrämmande gästlista av ca 32 huvuden! jag som ville ha en liten och intim sammankomst med mina närmaste blev en fest. Så nu är jag rädd eftersom en fest kräver mat och dryck och en lokal och när man summerar allt det blir det en massa dollartecken :(
Va fan ska jag ta mig till? jag som redan bjudit hälften. Fortsätter oförutsedda kostnader dyka upp så här måste jag sälja förlovningsringen :P eftersom sparelefanten är tom sen länge sen!
jag inser att jag måste planera min tid bättre eftersom det kommer hände en hel del framöver och jag har mycket skolarbete som kräver mycket uppmärksamhet..
14/3 bröllopsshopping med mamma
21/3 Åker till Tyskland + ska på födelsedagsfest hos Madde
4/4 min födelsedagsfest.....wow jag fyller 25
12/4 en kompis fyller år + konsert i baltiska hallen
18/4 mitt bröllop
23/4 åker till Paris
där emellan ska jag hinna med en massa inlämningsuppgifter som jag har pga att jag läser två kurser samtidigt..yeey me.....och jag ska också hinna med en del bröllopsplanering och inköp. jag har fortfarande inte hittat en tårta till exempel... help me! ja och nån gång där ska vi ha en möhippa och svensexa...
Detta har börjat ge mig magont på allvar! jag brukar göra allt i sista sekunden.

Nå ja...det finns gott om tid för panik men jag börjar redan nu..

god natt
dags för mig att ligga sömlös.......

Kommentera mera
Postat av: Anonym

Du måste sluta oroa dig så mycket, du kommer få all den hjälp du behöver, det är bara att hojta till när du inte orkar mer!

2009-03-09 - 15:01:36
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0