Weddingstuff

jag har fullt upp med mitt liv. kul va?
jag går igenom alla gästlistor funderar på bordsplacering och gör nya listor på saker som ska göras och saker som ska köpas. Om jag någonsin behövt en assistent så är det NU!

Är du ung glad ambitiös och aldrig ifrågasätter mig så hör gärna av dig till mig :)  Lön får du i form av nöjet att umgås med en stressad brud :)


Hela helgen har jag varit orolig över något, ingen aning vad. jag har haft och har fortfarande en konstig känsla av oro i magen som inte ger med sig. Jag vet inte om det är nervositet inför det som snart kommer...det känns obehaglig iaf.
Helgens nöje bestod av middag hos en vännina följt av att jag skjutsade mina två vänner till nån bar och därefter åkte hem och sov. Jag kände mig som en morsa som körde sina ungar till discot. :(

Just nu sitter jag och skriver en examinationsuppgift i montessoripedagogik som ska bestå av 1500 ord av en massa tråkiga saker. Jag har precis börjat och är redan sjukt trött på det. Trots att vi har snackat om dessa saker innan så känner jag att jag inte orkar göra bra ifrån mig. Nu får det vara slut. På onsdag ska den lämnas in och det är då vi har sista träffen, sen är den kursen slut och det är bara matte kvar. Matte som jag läser på distans sen januari fram till slutet av maj. Min käre sambo kommenterade min plötsliga frihet med "SHIT, du kommer vara ledig i två månader" som att det ska vara nåt dåligt. han gav mig skuldkänslor när jag inte borde ha några. damn it..

ja jag kommer vara ledig en hel del men jag har några uppgifter som jag ska göra och jag ska fokusera på bröllopet och på resan till Paris.Och jag kan tycka att ledigheten kommer lägligt eftersom det har varit intensivt i skolan sen december utan ledighet och jag är väldigt skoltrött. Det kan vara bra för mig att vila och slippa stressa, för jag är så nära magsår som man kan vara.



och nu en positiv nyhet :) som gjort mig väldigt glad.

jag har fått en tidig födelsedagspresent av min m2b och det blev en svart 3G Iphone :) med utrymme för massa U2 musik



Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0