back to me

Klorna är OFF och det känns sååå underbart att kunna skriva med fingertopparna istället för plast. Tidigare kom klorna åt alla andra tangenter och texten made no sense at all (oftast )och vem orkar redigera blogginlägg? inte jag iaf.  Jag erbjöds att komma in igen nästa vecka för en gratis lackning men det pallar jag inte med. När man gifter sig får man ett fullspäckat schema :P och dessutom så var det nära att jag fick böter. Precis när jag var på väg mot bilen hade P-Malmö parkerat och var igång med sina små handdatorer.

NU ska det bli middag.....fru som jag är har jag ordnat värsta goda middagen :P köpte halvfärdig klyftpotatis, potatissallad och en hel grillad kyckling men säg inget till mina föräldrar ;) de hade läxat upp mig direkt!Imorgon kommer vaktmästaren med mitt nya lås och TRE nycklar och med lite tur kommer han tidigt så att jag itne behöver vara hemma hela jävla dagen. Jag vill så gärna ut på stan eller till nåt shoppingcentra :D




Kommentera mera
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej :)



e gutt med lite snabbt käk ibland...

2009-05-06 - 18:36:08
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0