Morgonkaffe

Jag har börjat dricka kaffe! Jag har druckit kaffe innan men har inte haft några behov av att dricka det och har gjort det endast i väldigt bra sällskap. Nu när kaffet är en knapptryck ifrån vill jag njuta av de färskt malna bönor..

Idag bör jag få tillbaka vårt lås och tillhörande nycklar..Synd bara att jag måste sitta här hemma och vänta på att vaktmästaren ska komma..housearrest är ignet kul...jag skulle hellre vilja vara någon annanstans...jag tror att jag har nämnt tidigare att jag måste shoppa eftersom jag lovat det. Det är så att vi fick pengar i bröllopspresent av min mans mormor eftersom hon är äldre och kan inte gå runt i olika affärer. Hos oss är det tradition att bruden får guld av nåt slag ..oftast ring...det för att bruden kommer till familjen. Det är iaf en gammal tradition men som på nåt sätt lever i mig (?!)...

oj nu kommer vaktmästaren snart fick jag veta...måste köra och ta ut pengar sen måste jag til Cervera..fick veta att de har 50% rea på allt eftersom de ska flytta.....gotta go overspend!

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0