Shopped

Finns det bättre reor än de på Duka och Cervera? Idag fick jag information om att en viss Cervera butik flyttar och har 50% rea på allt. Så vad gör jag efter att jag slängt ut vaktmästaren? jag kör dit och springer som en galning över den trashiga butiken och letar efter Villeroy & Boch produkter.

Så nu har jag köpt fyra espresso koppar som ser ut som här:



Fina eller hur? Både delarna kostade nu 159,50:- tack vare att det var flyttrea :) me likey!
Detta bl a har jag fått i bröllopsgåva
 



Sen måste jag skaffa såna här stora och små tallrikar (titta neråt!) men det fixar jag med presentkortet jag fick i bröllopspresent :)






oh så fina så fina...give me more!







Och nu en annan sak....måste köpa taklampa till vardagsrummet och sovrummet......
funderar på den här till sovrummet (stavade svorrummet i första omgången)



Vad tycker du???  Den finns på Ikea och kostar 799:-
Den är dyr men fin..eller jag et inte riktigt...måste se den i verkligheten..



Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0