Sunday!

God morgon!

Nyvaken och väldigt hungrig. Idag måste jag städa och ta en tur till soptippen för att slänga alla leftovers från skåpet där nu diskmaskinen finns. Sedan ska cykeln fixas och alla vinflaskor ska ställas tillbaka på sin plats. Sen borde jag plugga och men vi pratade om att ta en fika hos min kusin..hmm det får vi se hur det blir med det..jag vill så gärna åka till Duka och Cervera och spendera mina presentkort.

Igår var vi iväg hela dagen. Kvällen slutade i Landskrona hos min mans syster där jag lite casually somnade på hennes säng medan de två umgicks. Hon smekte mig på håret och jag somnade som en baby...föll djup koma! När klockan blev 01  var det dags att köra tillbaka till Malmö men  jag hade väldigt svårt att vakna. Det gjorde ont att öppna ögonen. Men med lite hjälp lyckades jag komma hem och lägga mig i min egen säng. *Torry*  J för att jag utnyttjade gästfriheten så mycket hihi

Även i natt drömde jag konstiga drömmar. Denna gång var jag hemma i mitt hemland och hoppade i den kalla floden fullt påklädd för att rädda min bok (wth?) och först när jag simmade upp upptäckte jag att där fanns fiskar större än vad jag är. Självklart kunde jag inte sova mer efter det. Som tur är kunde jag behålla min kudde för mig själv inatt.. men jag tror att jag störde min man inatt. jag snodde inte hans kudde men jag vred mig nog rätt mycket.. Stackaren han sover fortfarande. Igår körde han till Helsingborg och Landskrona och tillbaka till Malmö och lät mig dricka, tog hand om mig när jag var som tröttast och t o m lät mig göra min nattrutin på toan först. Han är bäst! =)



ooooh och PS. svaret på underökningen till vänster säger än så länge att folk vill lika mycket läsa om mig, om mitt liv som gift och om allt möjligt. :)
keep voting!!!!!

Kommentera mera
Postat av: madde

varför minns jag aldrig mina drömmar*

2009-05-24 - 11:09:07
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

läst nånstans att alla drömmer varje natt men bara inte alla kommer ihåg det*

2009-05-24 - 11:37:25
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: vesna

Kul att du är med snygging :D

2009-05-24 - 11:41:53
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0