ARMBAND

är så mycket snyggare än halsband och så snygga. Jag har många men vill ha fler...de gamla har jag tröttnat på. Min obsession är hårda armband a la Tokyo Jane


Bilderna har jag hittat på google


De finns i olika mönster, i olika färger och är så J-a snygga. De finns att köpa på Åhlens city, vad jag vet, och kostar 149:- Så dyrt är det inte men om man vill ha hela sortimentet som jag så är det dyrt.

jag hoppas hoppas hoppas att de finns att köpa i Beijing. Då ska jag köpa hela lagret :)


----------------

Nu appråpå ingeting...jag har varit på en lång power walk trots att jag är lite förkyld så nu ska jag äta en mozarella pizza och iväg till Entre.



och just det..höll på att glömma....läste precis en känd bloggerskas inlägg om hur folk gör vad som helst för att få fler besökare tills in blogg. Jag kom på att många har torterat mig med uppmaningar att ställa frågor i frågestunden, rösta i nån tävling, rösta på deras blogg etc etc.  DETTA gav mig en jättebra idé. Jag ska spamma folk om att rösta på sagan jag har skapat på McDonalds hemsida. Jag kanske vinner barnböckerna, vem vet. Payback is a bitch!!!!!! muahahahahhaha


Kommentera mera
Postat av: vesna.blogg.se

hahahahahahaha skön du e..

2009-10-06 - 19:19:59
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Aldijana.

.. Såg att du kommentera hos vesna, det med organer! :) att vår religion inte tillåter att man får donera organ. ( själv skulle jag aldrig göra det, men der beror på min egen åsikt jag tycker kropp och själ hör ihop, om man tänker så allt det hjärtat står ut med, de extra slagen då själen blir kär osv, för många personliga upplevelser!) men, går man efter religion då tycker jag åsikten är fel, för inom vår religion kan man inte ens vara en MÄNNISKA utan en hjärntvättat robbot, med miliontals DU FÅR INTE, som inte ens står någonstans och koranen är omskriven, den riktiga brändes upp ! Så varför inte bara vara en god människa följa hjärtat, inte vilja någon illa och vara den man är? .. Detta är inget emot dig! utan bara ett tanke sätt jag har! :P .. kom batra på de när du skrev de med donera och pga religion! :) ..hih,hoppas du inte tar illa upp nu.

2009-10-07 - 10:06:29
URL: http://adanna.blogg.se/
Postat av: irmaaa

Jättefina va de!

2009-10-08 - 20:00:59
URL: http://4mypeople.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

hahaha ja tål knappt alkohol.. så jäger va heeeeeeemskt! usch.. spottade ut de och åt massa nötter :D

2009-10-08 - 23:01:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0