Mittens rike...

..närmar sig!
Nu är det bara 2 veckor kvar och jag kan knappt tro det. har läs så mycket om olika ställen i Beijing och sett vad folk har köpt med sig hem. Jag är mer än excited och längtan kan inte beskrivas med ord.

Mitt största problem är att vi inte kommer få plats med allt vi vil köpa till oss själva, dvs i två vanliga resväskor, 20 kg var. Övervikt? Ja, med största sannolikhet. Och folk har redan börjat komma med önskemål. Glöm det! Jag tänker inte slösa den korta tid vi har där på att leta upp grejer åt någon annan och som sedan skulle ta plats i resväskan vilket innebär att det blir mindre plats för allt sånt jag vill köpa! oh noo!

Hur ska jag få plats med en massa dvd-boxar, kläder, jackor, väskor, tekannor, trämasker, tavlor etc etc


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0