U2 360° Tour continues...

U2 360° Tour  31 juli 2009
U2 360° Tour 16 aug 2010


För ett tag sen kom den heliga informationen om att U2 förlänger sin 360 tour.  De återvänder till europa 2010 för spelningar i bl a Danmark, Finland, Tyskland..

De kommer inte till Sverige :( boohooo
men de kommer till Horsens, Danmark which is close enough :)

Problemet är bara att Casa Arena i Horsens är en liten arena som kan trycka in bara 35 000 fans. That sucks.
Under veckan som gått har presale biljetter sålts till medlemmar av U2.com. Those lucky bastards har fått ett unikt presalekod med veckans nyhetsmail och kunnat köpa biljetter innan alla andra vanliga dödliga.

Idag kl 10 ,lokal tid, började försäljningen till U2's koncert i Horsens 15 aug 2010 på billetluge.dk. Det som jag hoppades inte skulle hände HÄNDE. Sidan krashade och kickade ut oss stackars fans som stod i kö. På 15 min var alla biljetter slutsålda! Varje gång jag närmade mig målet blev jag skickad tillbaka till kön. Det kändes hopplöst många gånger..och jag trodde att det var kört :(
Jag var på jakt efter RED ZONE biljetter som är precis vid scenen och så kallade vip biljetter men de var omöjliga att få tag på. Vanliga biljetter var svåra att få tag på.


Jag tycker verkligen synd om de som inte lyckades få tag på biljetter för att se det bästa bandet i hela världen.

Jag hade tur. precis när jag köpt biljetterna och fått bekräftelsen kom informationen om att det var slutsålt! Skrämmande! :)

Idag väntar stor barnkalas och en massa svävande på moln :D Det är kallt, molnigt och det ösregnar but nothing can bring me down! =)

Hoppas bara att jag har samma tur när jag ska köpa biljetter för Hannover konserten!

vad ska ni göra???




The Claw, Ullevi 31.7.2009

Kommentera mera
Postat av: Malin

Hoppas du haft en bra helg? :)

2009-10-04 - 21:49:36
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

hahaha sorligt =P



ja ska donera bort alla organ när ja dör, behöver inte dom o hoppas ja kan hjälpa liv med fungerade organ.. nu i verkliga liv kan ja tänka mig donera något ja inte behöver eller kan klara mig med en, till familjen.

2009-10-05 - 10:45:52
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Okej, vad kul! :D

Min helg har varit lugn och skön, några planer inför veckan då? :)

2009-10-05 - 11:21:46
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Aha :)

Jag ska träna och ta det lungt antar jag, vart ska du resa?

2009-10-05 - 11:43:46
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Nej vad roligt! :D

2009-10-05 - 12:12:53
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

Ska prata med Hodza om de, enligt min man som är riktigt troende så är de inte förbjudet enligt islam? Bara några andra religioner.. aaah znam, al pogotovo u americi, dok si podpisala papire udarite auto il bilo sta.. samo zbog toga.. razumjem te..

2009-10-05 - 16:10:30
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

Ja du, just till Kina hade jag med mig ca 18000. Kom hem med ca 3500.



Mat, ja du, i Peking och så har ni mer resturanger och så, så de beror helt på vad ni äter. Käkar ni kinesisk mat så blir de billigare. Men äter ni på McDonalds, Subway etc som jag gjorde så blir de dyrt i längden även om det inte är så dyrt där. De samlas på lixom. Jag shoppade en hel del med, bland annat en telefon, så där gick en tusenlapp.



Hotel + boende i kina betalade skolan, alla dagar förutom 2-3 sista dagarna då vi åkte till shanghai, så där gick ca 600 spänn (vi delade ett rum ,3 tjejer)



åkte taxi överallt = sjukt billigt, vet inte hur mkt..



slösade sjukt mycket på vanlig mat, att ha i hemmet, säkert över 1000-2000 spänn + sötsaker..



så allt beror helt klart på vad ni ska göra, äta, etc etc.. ni är två pers som sagt.. hur mkt ni ska shoppa, hur mkt ni ska åka runt i kina eller om ni bara e i peking etc..



neznam ako sam ikako pomogla.. :) al nadam se

2009-10-05 - 20:18:45
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

Da da.. joj mi jeli u kineskom resturanu, bogam ja bila pregladna, samo jela bostan i kolac sa grönsaker.. bilo jebeno hundkött på bordet.. jeboh i to..



ja se malo zajebala, posto ja imam noll koll på apple produtker så sålde dom ihpones.. riktiga och "andra".. ja tyckte att en iphone mini va söt så ja köpte den.. men den finns ens inte som produkt.. den funkar jättebra.. men i donnow den e jobbig.. på marknaden.. ia ffär va dom skit dyra..marknaden är bääääst där! converse skor för 60spänn och



nisam nike dvd =)

2009-10-05 - 20:33:59
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: irmaa

Intressant blogg du har :) Like it !

2009-10-05 - 22:43:16
URL: http://4mypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0