Dinner and a movie

Vilka sega dagar jag ahr haft. Vi har totalt vänt på dygnet. Vi sitter uppe till 04-05 och sover till 14. Så länge har jag inte sovit sen jag var 15. Jag gissar på att jag hade sovit ännu längre om inte blåsan höll på att spricka..

Våra lediga dagar spenderar vi i sängen och på soffan, det är mörkt och kallt så tv och nintendo wii lockar mest. Några träffar med vänner har vi lyckats få ihop men oftast hemma hos oss. Vi är inte så lata som det låter och vännerna föredrar att komma hit för att de 1. inte har städat hemma 2. bor inte ihop  osv osv..

Ikväll är vi bjudna hem till en underbar tjej som insisterade på att laga mat till oss fyra. Couples dinner blir det alltså. Sen ska vi se på Avatar på bio. alla säger att den är så bra och den har tjänat ihop miljarder....hmmm...vi får se vad jag tycker om det...



ta ta now..

Kommentera mera
Postat av: vesna.blogg.se

ooh lovely :D

2010-01-09 - 14:17:15
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0