Hjälpa andra

Hur många av er har donerat pengar för att människorna i Haiti ska få hjälp?
Jag har valt att erbjuda min hjälp mer lokalt! Det för att jag har svårt att lita på alla hjälporganisationer. Vem vet var alla pengar tar vägen och hur mycket av de som når offren. När något sådan händer så ser alla bedragara en möjlighet att bli rika. Inte på mig iaf!

För några dagar sen gav jag blod. Något som är mycket värdefullt och som kommer hjälpa någon som bor här i min närhet, som andas samma luft och njuter av samma j-a kalla väder som jag. Pengar ger jag till någon som jag vet behöver det, någon som jag känner. Och jag kan leva med det!






love is big, it's bigger than us, but love is not what you're thinking of

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0