Here i am..

Hej gullungar  hahahahah nää usch så ska jag inte skriva..

Det händer mycket och ingenting nytt.

Det snöar hela tiden så man kan inte gå nånstans för bilen är insnöad och bussarna är försenade. Jag är så uttråkad här hemma eftersom jag är jätteförkyld och äcklig med en rinnande näsa och en massa slem som permanent bosatt sig i halsen.

Jag tröstas av att det är payday imorgon så då ska jag göra mitt bästa för att ge mig ut och slösa en del, om min hälsa får sig en boost. Ingenting på tv, trött på att dricka te, lonely :( , har inte kunnat träna på en vecka :(   allt suger

Plugget har uppehåll även om där är några böcker jag ska läsa och skriva en examinerande uppgit. Jag orkar ingenting nu. Har spelat den nya super mario bros. på wii och kommit till world 7 men där stannar jag eftersom ajg är för irriterad för att fortsätta spela. jag bara förlorar en massa liv och tar ut min ilska på stackars soffan. Några svordomar blir det också.. jag har samlat på mig en massa filmer och serier men de är inte så kul att sitta själv och se dem :(  eller?

Jaana behöver ta sig hit så vi kan ha lite myspys! Kanske t o m lite snöbollskrig :)



det finns hur mycket snö som helst på gården och jag har inte ens känt på det..handskarna är alltid på och allt som hamnar på skorna skakas av...how weird is that...jag som tyckte om snö en gång i tiden.

och nu något som jag måste få ut:
jag är trött på alla bloggare som bara skriver en massa skit. vissa av de är bra annars... bara en massa tips om att köpa det här och köpa det där när de själva inte köper nåt! Lägg av för fan! Alla vi surfar runt på nätet, besöker de fina siterna med alla fina dyra kläder, skor och smycken. Vi läser om mode och andra  grejer i tidningarna. Vi vet vad vi har, vad vi har råd med  och vad vi drömmer om....låt oss vara realistiska och behålla sånt shit för oss själva för vem vill se en massa tips dag ut och dag in....fan va tråkigt! Så där har jag sagt vad jag tycker!




nu försvinner jag ett tag till..


Kommentera mera
Postat av: vesna.blogg.se

Hoppas allt är bra med dig :) fick mario bros wii idag och tänkte på dig direkt, donnow why! haha.. har du fortfarande kul med den? =D

2009-12-26 - 20:07:01
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

oh lovely :) hoppas d går bra.. spelade lite idag men vill spela me min man så förhoppningsvis blir de mer imon :) kan ju banorna utantill.. har ju den till ds och dom e riktigt lika.. lite nya grejer fanns de här =)

2009-12-27 - 01:38:42
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0