0815

 att sova lite längre denna "lov" har blivit en vana, en dålig en. vaknade 0815 och ville skrika och sparka något./någon.  Nej jag sparkade inte bunny, han är så gosig och fluffy och glad :)

Aneldningen till att jag vaknade så tidigt var för att pappa skulle komma med en handyman och fixa vår duschkabin. Jag är så trött på all vatten som rinner igenom på golvet och blötar ner mina strumpor. De skulle komma kl 9. Just nu är kl 0918 :C var fan är de. Hade jag gått upp senare hade de kommit mycket tidigare grrrrrrrrrrrr.

Dag två av dieten. Försökte mig på viktväktarnas smaklösa müsli till frukost och gav upp rätt så snabbt. Smakar kartong  blähh. Tack och lov för kiwi och bananer som jag köpte igår.

idag blir det kött och sallad till lunch och middag MUMS :D


PS. jag tål verkligen inte Alicia 'gaphals' Keys. urk hon bara skriker och beter sig som en idiot i hennes videos. Kan hon inte bara lägga ner det där hon kallar karriär, hon irriterar mig så myyyycket. ja hon och beyonce.

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0