Zombie

att plugga på en högskola är bra på många möjliga sätt MEN där är nackdelar, trust me.

igår hade jag två kursintro = jag var i skolan från 9 till 20. Jag vaknade med huvudvärk och och fick ont i mitt högre öra. Så jag satt och försökte lyssna aktivt och så känns det som om en stöt går genom örat och jag vill skrika.

en av kurserna jag påbörjat igår är matte. På två heldagar (igår och idag) ska vi gå igenom allt som har med matte att göra, dvs alla räknesätten osv. Matte har aldrgi varit min starka sida men jag måste erkänna att jag lärde mig en del igår. Vi gick igenom huvudräkning och oh my god det finns vissa sätt som är mycket enklare än det jag kör med hahaha..
det känns som om jag ska ta igen allt jag missat under min skolgång då jag hoppat runt och över klasser - äntligen!

nu är det en ny och lite lyxigare dag för jag är i skolan bara 9 - 17. Berättade jag att jag inte åt nåt på hela dagen igår förutom frukost och lite cashews?? nej, det verkar inte bli bättre idag....hungry :(
idag ska jag tvätta dessutom och jag måste läsa lite inför onsdagens föreläsning... so much to do so little time...

men där är något positivt...jag ska åka till Paris :)

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0