Mitt möte med en psykopat

Idag var en rätt vanlig dag.. Vaknade, käkade frukostflingor, tittade på Våra bästa år, fick sällskap av en kompis som var tillfälligt i Malmö.

När jag lämnat av henne på centralen åkte jag till affären i vårt område för att hämta ut mitt paket fyllt med varor som jag hade fyndat på H&M's hemsida.

Jag har väntat på det paketet...

Jag går in i affären och ser att den väldigt otrevliga mannen jobbar där. Flera gånger har han betett sig väldigt oartigt mot mig och agresssivt. Det var på den tiden när jag sålde många grejer på tradera och var där every now and then.
Nån gång när jag varit beredd att han skulle göra nåt konstigt har han varit ovanligt snäll, haft ögonkontakt och t o m gett ifrån sig ett leende med kommentaren "vilken fin klocka du har".. creep!

Iaf...idag går jag in och ställer mig i kassakön. Två äldre damer står framför mig och den creepen tar betalt. Han är väldigt kort mot damerna men de märker inget. Jag står bakom de och håller paketavi:t och legitimationen i mina händer. När tanterna är klara går psykopaten mot mig och räcker ut handen till mig utan att titta på mig. Jag tänkte 'okej...vilken service men jag sa inget' - jag skulle lägga pappret i hans äckliga hand men då slet han det ur mina händer. Jag tappade hakan! Han skrämde mig lite. Vem fan gör så?!
Sen letade han upp mitt paket i värsta stressen...och när han hade letat upp den slängde han den åt mig så den landade på vågen. Jag blev chockad! OCh RÄDD! jag började gå mot dörren...jag ville säga nåt åt honom...vem fan beter sig så i en AFFÄR? vad hände med service!
Men jag sa inget...jag vände mig om och tittade konstigt på honom. Men då började han mumla något, sparakde till nåt som var i närheten och då gick jag därifrån. Mannen är ostabil..helt klart. Dit tänker jag aldrig mer gå! What a creep!

han förstörde halva dagen för mig. Jag ville åka tillbaka dit och ge honom en spark...


anyways...jag fick mitt paket...två fina kjolar, en turkos top, bikinitrosor och en tubtop. Me mucho nöjd eftersom allt gick för ca 300kr! inkl frakt.

Kommentera mera
Postat av: vesna

usch va skum människa..



Tv2 Danmark, vilken kanal äre? ja missade de vart de än gick :( mådde lla så ja somna tidigt som fan..

2009-07-17 - 05:46:09
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit, vilket freak! Jag följer med nästa gång :D



Men bra jävla shopping!

2009-07-17 - 12:12:00
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0