U2 360° Tour

Då var det dags att åka till Göteborg och se U2 spela live på Ullevi. Ännu en dröm blir verklighet. Det är nästan lite sjukt hur mina drömmar blir sanna, mycket tack vare den underbara människan jag är gift med :) 

Igår var vi och såg U2 3D på bio. Det var förtrollande trots att vi såg det i oktober förra året. Det var imponerande bra. Ljudet var fantastiskt bra. Varje gång Bono tog micen reste sig varenda hårstrå på mina armar...
Trots att vi satt bekvämt i röda fåtöljer och andades frisk luft så kändes konserten verklig. Jag sjöng med men vid vissa tidpunkter ville jag hoppa med publikhavet i Buenos Aires, där konserten spelades in.  Jag trodde inte att jag hade det i mig. Vi får se hur mycket jag hoppar imorgon när jag väl står där.

Oh just det..det skulle regna imorgon i Göteborg..enligt min mobil..oh joy...det blir säkert extra kul bara för det...och jag kommer ligga på stranden i Grekland nästa vecka med lugninflammation...peachy great! Det är det värt!


Ni som stannar hemma..ta det lugnt!

Adios!


Kommentera mera
Postat av: Bröllopsbloggen

hoppas du hade en grym kväll !!

2009-08-02 - 12:32:24
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0