Desperate Tisdag

Vilken jävla dag hitills. Drömmer om att min jacka ramlat i kiss och att någon sprider konstiga bilder på mig. Vaknar och är på konstigt humör men har inte tid med mig själv eftersom jag måste gå och köa till nyöppnade ÖoB i utkanten av stan. Där bjöds det på korv med bröd och kaffe och saft så självklart var det populärt. Många dök upp bara för maten. Och jag kom för att köpa lite billiga varor..det var sjukt mycket folk men jag lyckades vara därifrån på en timme. Jag var populär också..jag fick springa och hämta varor till en tant som köade bakom mig...va härlig jag är!  För att inte glömma och nämna att man fick en ask Toffiffee helt gratis om man handlade något (och den har jag redan stoppat i mig)

Nu tvättar jag, ska ordna all disk som irriterar mig och sedan ska jag väl försöka plugga lite till..

ta ta now..

Kommentera mera
Postat av: Belle

Hahah men da fick du ju ocksa korv med brod! Vilken tur...=) Jag har verkligen funderat vad det ar ni har i skalen pa din bild nagra inlagg ner...typ grona kulor som ser ut som tomater som inte ar mogna...vad ar det for nat?! =)

2009-05-27 - 04:05:18
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0