Förvandlingen har börjat

Effektiviteten är på topp tack vare att mannen (hihi)  är ledig från jobbet..Saker som skulle göras har gjorts eller är på gång. Så innan den här dagen är slut kommer mitt liv vara en aning enklare, förhoppningsvis! Och jag slipper ha en massa paket på vardagsrumgolvet. Vad pratar jag om? jo, mina händer ska från och med idag få bättre vård eftersom jag aldrig(?) mer behöver diska för hand. Mina torra och såriga händer ska få sig lite rehabilitering när arbetet är utfört.

Igår köpte jag bl a en stor pilatesboll och 5L tapetlim (minsta förpackningen de hade). Det ska jag ha till lampan som jag ska göra. Nu behöver jag bara snöre och tid. Wish me luck!

Jag har alltså haft väldigt mycket att göra dessa dagar men på nåt sätt har jag lyckats att kolla runt på olika nöjesssidor som exempelvis Gina Tricot. Där hittade jag dessa:


rad två är särskilt intressant för mig. Jag har den svarta quiltade väskan i alla tre storlekar men ändå är den vita och den röda och den beiga och....   väskan åtråvärd..

tänk om buzzador kunde skicka skor och väskor till sina medlemmar för att prova och se om de är nåt att ha..om de är bekvämma på axeln/foten...sånt kan jag bara drömma om eftersom buzzador aldrig skickar nån undersökning till mig. KANSKE måste jag börja klaga så som jag gjorde på GratisBio och då kanske börjar det hända saker. NU har det börjat gå bra där. Jag är inte så långt ifrån gratisgrejer. jag älskar gratisgrejer!








Kommentera mera
Postat av: Marielle

Har Du och din familj någon stuga ni brukar åka till ibland?

2009-05-22 - 15:10:03
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Anonym

tack vad roligt att höra:)

2009-05-22 - 16:40:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: vesna

ahahah ja precis .. ibland ser ja inte våra bästa år på 3 månader.. o så får jag en ledig dag.. o fattar allt ändå..



hur känns de o va en gift kvinna nu ? =D



ska plugga o så.. vet inte mer =) sjda?

2009-05-22 - 19:19:10
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Mihihihihi

VÄSKOOOOOOR!

2009-05-22 - 23:33:45
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0