Palacinci

Frukost på espresso house är aldrig fel men idag var det det. en scones och en chai latte och jag mådde illa hela eftermiddagen.

Jag köpte en -klapp (klapp utan jul eftersom jag inte firar det)

Ikväll ringde pappa o sa att mamma gjorde pannkakor och jag mår genast bättre :)
så gott det var mmm men nu är jag så mätt...

tittar på Välkommen till familjen a.k.a Family Stone med Sarah Jessica Parker. Har den på dvd men den går att se på en söndag kväll..

nu är det bara 5 dagar kvar på praktiken....längtar tills fredag eftermiddag!!!






Så här ser min lilla julgran ut  ( -gran :P haha )






PS. jag hatar TELE2's nya reklam med jävla cheap/sheep


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0