Skrivkramp

Nu har jag försökt skriva nåt på två dagar men det går inte. vad är det med mig? är jag lat eller mår jag inte bra?

Varje gång jag vill skriva kommer jag på nåt annat, roligare att göra. Så igår tittade jag på tv, på youtube,letade efter tips på julklappar, planerade julafton, planerade bröllopet, gjorde en tjusig gästlista som min sambo skrev ut på jobbet och glömde ta hem :@ och tränade.

Nu vill jag spela nintendo wii mest av allt....såg ett nytt spel....super mario brothers: the lost levels.....me wants. jag e mästare på alla de gamla super mario så jag måste bli bäst på denna också...MEN den kostar 600p att köpa som virtuellt spel.  you will be mine! mark my words!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nu är det bara några dagar kvar till premiären av U2 3D :)  weiiii


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

väntar fortfarande på att få ett erbjudande av Buzzador.     waiting sucks!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Min önskelista just nu:
nytt diskställ
taklampa
golvlampa
bordslampa
super mario the lost levels :) hihihi

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Life is so unfair! one day you're perfectly fine and the next you find out something that changes your life in a second. so all your plans and hopes change. you realise what's truly important in life, what you really need and what you should be wanting out of life.
So what's worst, physical or emotionell pain?
At least there's help for physical pain, what do you do to cure tears? What do you do to erase sleepless nights? how do you stay positive?
So it's wrong of me to wish for all those things above.....well except for super mario....i need that to take my mind off of things....

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0