weekend so far..

daten var a big succes :)

sambon blev glad för presenten :)

käkade på Indian side. det var smart att boka bord i förväg eftersom det var full house.
jag beställde lime chicken curry med kokosmjölk. det var jättegott . killen beställde nåt medelstarkt. och så beställde vi två naan yummy..

jag doppade en liten bit naan i killens medelstarka sås...vi pratar om en liten droppe sås och jag brann i en halvtimme...det var såå starkt...inte konstigt min älskling satt med tårar i ögonen och röda öron.
och ja jag offrade mig o körde så att han kunde dricka öl.. i'm wonderful :D

sedan fikade vi på pronto eftersom espresso house hade stängt kl 21 :O på en fredag kväll. jag fattar inte hur man kan stänga kl 21 på en fredag kväll på lilla torg??????? idioterna har öppet till kl 22 på vardagar ....that makes no sense at all!!
jag ville så gäran ah en chai latte från espresso house :(
chai latte som de har på pronto smaker löste blandat med varm mjölk...bläh med andra ord...så det blev en varm choklad med en marshmellow the size om my head o en massa grädde (vi skippade desserten).

jag höll på att somna där ...var så sjukt trött efter en låång dag på praktiken..
men när vi kom till Spegeln där vi skulle se U2 i 3D vaknade jag till...
vi fick vars ett par konstiga sneda 3D glasögon och begav oss till salong A. No surprise att vi hade skitbra platser i mitten (så är det när jag går på bio, med stil alltså)
konserten var det bästa jag upplevt -  någonsin. jag vill gå och se den igen! ljudet var så bra. 3D effekterna var skiiitbra...jag vill sträcka ut handen och röra vid Bono vid mer än ett tillfälle.
och jag ville klappa efter varje låt.

with or without you....
new year's day...en av mina fvoriter
one..
och många fler spelades..

fy fan va bra det var!
på väg hem sätter jag på radion och det är den vanliga skitmusiken ...ren elektronik..inga spår av instrument..blähhh..skitmusik...



igår var jag på stan med några kompisar...letade efter en födelsedagspresent till vår gemensama vän L. det blev sex and the city filmen (limited edition) och ett generöst bidrag för manikyr på valfri salong.

vi var hemma hos henne senare på kvällen...hon bjöd på lite bål och plockmat...så gott när man hoppade över middagen...
så det blev en del bål under kvällen och några cider..
vi lekte en lek :D ehh heeheh
8 av oss var med..vi räknar ...alla säger en siffra upp till 13. den som säger 13 ska välja en siffra mellan 1 och 13 och byta ut den mot ett ord som alla måste säga istället för den siffran annars blir det straffdrinkar.
en del skratt blev det..
så här såg det ut..
1 - hata karl johan
2 - linda
3 - godis
4 - tomtefar
5 - tomten är far till alla barnen
6 - missionären
7 -
8 - mullermeck
9 - oidupuskomplexet
10 - exorcism ( mitt eget val eftersom många av tjejerna inte kunde uttala det *evil* )
11 - hata grannen
12 -
13 - fy fan va jag är full

eh jag kommer inte ihåg va 7an och 12an var men jag lovar jag missade inte en enda siffra ;)  that's just me (jag drack ändå, jag var törstig)


en av tjejerna var så pantad att hon inte kunde komma ihåg nåt av orden..så hon drack en hel del. jag jag fått 13 en gång till hade jag bytt ut en siffra  till ordet bimbo.

fram mot midnatt skulle "vi" ut till Hipp där det spelas schlager :O
så jag åkte hem.
ville spara pengarna till presenter , födelsedagar julklappar och så vidare..
jag blev jo ruinerad i fredags men det var sååå värt det :)

nu ska vi till min farbror för första gången...där kommer jag bli erbjuden att ordna hans kanaler eller att fixa nån inställning på hans mobil :) i'm so used to it...men det är okej..jag gör det mer än gärna...jag är sååå snäll

J ... min trogna läsare haha... när får vi nöjet att umgås med dig igen?
blir det några rabbatkuponger för BK i våra julstrumpor? :P

nu ska jag till ikea...




Kommentera mera
Postat av: J

Haha, I'm always here ;)

Julklapparna är hemliga, men jag kan lova dig hamburgare utan majonäs när ni tittar förbi ;) Jag gör den åt dig!

2008-11-30 - 18:45:07
URL: http://sommardrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0