A charming charmhunt

Jag har alltid gillat armband :) och har rätt så många. Tyvärr så får de inte alltid så mycket uppmärksamhet som de förtjänar men jag lovar en förbättring.

Idag gjorde några av de sista inköpen till bröllopet och magen (middag på McD). Jag lyckades få tag på rosor till bröllopet så förhoppningsvis är det något jag inte behöver ligga vaken på grund av.
Förresten så mår jag lite bättre än vad jag gjorde imorse tack vare sällskapet jag hade men jag är fortfarande sjukt nervös. Nog om det....
vi var och köpte finskor till min m2b idag,och medan vi var där i shoppingscentret passade jag på att uppmuntra mig sjäv genom att köpa några saker..

Jag köpte två berlocker (eller charms som de också kallas) på Glitter för småslant. Förlovningsringen och peace-symbolen för ca 30 kr/st. Armbandet och de två andra berlockerna har jag fått i födelsedagspresent för två år sen och jag tror att de är från Guldfynd. Tjusigt! Nu behöver jag baar några till för att armbandet ska kunna berätta en historia med varje berlock.



Jag köpte Cliniques puder för 255kr på Kicks. den behöver ha i min lilla ygpåse på bröllopet för att pudre näsan mellan fototagningarna ;)






För några veckor sen såg jag en liten berlock med Eiffeltornet på Glitter. Jag måste få tag på den! Vi åker jo på smekmånad till Paris så den berlocken kan jag inte vara utan. Problemet är att den är slut i alla Glitteraffärer jag har varit i :(
Vad jag har förstått så finns de hos Thomas Sabo men är lite för dyra för mig.
Så här ser den ut iaf

Bilden är lånad härifrån


Så om ni hittar en berlock i silver eller metall av något slag så hör gärna av er. Själv ska jag lägga in söordet på auktionsbevakaren på tradera. wish me the best of luck!


Kommentera mera
Postat av: Bea

sv: hehe :D Går titanic på tvn eller?

2009-04-13 - 00:16:48
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: madde

jo helgen har varit bra med mkt god påskmat och även lite branpassning åt brormm ferrari sussar sött i sängenallt bra med dig?

2009-04-13 - 08:21:40
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

när bröllopet är över ska du fortsätta blogga då?

gillar din blogg verkligen du skriver bra vore synd om du försvann :/

2009-04-13 - 13:23:32
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0