Bröllopsspecial

Med tvätten i maskinerna försöker jag hitta lite lugn och ro. Om en timme kommer brudtärnan hit med sin lille son, för att umgås och gå igenom vad som ska ske på lördag.







Brudbuketten kommer vara något i stil med denna på bilden nedan minsu det gröna..
Jag vill ha en mycket mycket enkel bukett med fina rosa och helvita rosor..




och till det viktigaste........brudklänningen..Här är en bild när de tog mina mått och nålade vilt..

Även den mycket enkel...för det är min stil...enkelt och naturligt...Till den ska jag ha pärl- örhängen, armband och halsband.


På fredag ska jag till affären igen och prova klänningen igen efter att de har sytt in den, tvättat och strykt den. Hoppas att allt blir bra och att jag kan ta hem klänningen direkt på morgonen. By the way..klänningen är hyrd. Jag ville inte lägga en massa pengar på en klänning (alla fina klänningar är superdyra) som ska stå och ta jättemycket plats i garderoben och gå från vit till gult i färgen. Nej, det vill jag inte. Behöver jag påminnas om hur den såg ut kan jag ta fram fotona och dvd-filmen från bröllopet.

Nu måste jag till tvättstugan..
ta ta now..

Kommentera mera
Postat av: madde

fin du ekommer bli så finthar ni sparat ihop 100000 innan då eller?

2009-04-15 - 15:55:27
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0