Brudklänning

Idag har jag lite att göra. Jag ska posta ett paket, hämta mammas klänning på Cinderella, hämta mamma på jobbet  och brudtärnan hemma för att åka till Romantica där min brudklänning bor :)

Idag kl 17 har jag en fitting av min vackra brudklänning så jag hoppas att allt går bra och att den passar fortfarande  :)  Får bara inte glömma bh:n och skorna!


Sen väntar en massa tvätt. Det känns som att jag tvättar varje dag. Veckorna går så fort :( och tvätt är inte alls på min lista över favoritsysslor.

Imorgon måste jag till stan igen och köpa de sista sakerna till bröllopet och några saker till mig :)

Köpa:
-vita och rosa ballonger på partyland
-bordsplaceringskort på panduro hobby
-ev tygväska till brudklänningen
-konfetti
-Dove silkglow

och till mig lite kläder och smink. Jag ska nog köpa nåt par byxor och några toppar :) om jag nu hittar nåt snyggt. Alla affärer är upp och nervända och alla snygga varor har tagit slut för länge sen. Påfyllning nån'?


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0