dag 2 som gift :)


Jag är så lycklig, kan inte sluta le.

Allt är så perfekt (allt förutom vår lägenhet, här är det stökigt.). Jag är så troligt tacksam mot mina föräldrar och övriga familjen som har slitit i dagar och dagar med att förbereda all mat och alla detaljer. Speciellt mna två kusiner är jag tacksam för. De har stressat under bröllopsdagen och lagt ner timmar på att dekorera festlokalen och få det så snyggt och fint för vår skull. Jag vet inte vad jag hade gjort utan dem.

NU är det snart dax för smekmånaden i Paris och en massa kul :) men först ska jag köra till Skurup och lämna tillbaka tårtställningen och våra kläder..

Här är lite bilder på alla blommor jag har fått på bröllopsdagen. Det blir de enda bilderna som har med bröllopet att göra som jag publicerar..anledningen är att jag vill ha de bilderna för mig själv och de familjemedlemmarna och vännerna som var där..jag vet att det fanns några där ute som så gärna ville se de men men...


























Kommentera mera
Postat av: Tess trött tokig morsa

åhh... ja som väntar så spänt på lite bilder...

;(

2009-04-20 - 09:59:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0