Done and done!

NU när möhippan och svensexan är avklarade kan vi båda slappna av. Vi behöver inte oroa oss för att det ska dyka upp fler överraskningar. Fast en sak är jag lite orolig över....på min möhippa fick jag rita min man på 3 minuter och sen försvann den teckningen och ingen nämner nåt mer om det. Igår hade min babe sin svensexa och han fick rita mig på 3 minuter och även den teckningen försvann....hmmmm.....båda kommer dyka upp på bröllopet....frågan är i vilken form......please please låt det inte vara i storf ormat :) min var inte den finaste men enligt min man så gjorde han ett damn fine job så vi får se..
Får vi de inramade ska jag fan hänga de i hallen :)


Idag var vi och mina föräldrar bjudna på middag och fika hos svärföräldrarna :) väldigt god middag och många fina stunder :)
Mest är jag glad över att föräldrarna har fått prata om bröllopet, om vad som ska göras och vem som ska göra vad.....så det är DDDONE!

over and out!

Kommentera mera
Postat av: madde

fasen vilken rolig grej*

2009-04-11 - 00:02:41
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Bea

Glad påsk =)

2009-04-11 - 00:21:59
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0